Ázsiai rémmesék XIV.
2012. július 09. írta: 夜雪

Ázsiai rémmesék XIV.

[Ezek a sztorik javarészt japánoktól származnak, akik vagy szájról-szájra mesélik, vagy az interneten posztolgatják javarészt a 2channelre, anoním. Mivel ázsia több részén is felbukkannak ugyan olyan, vagy kísértetiesen hasonló motívumok a mende-mondákban, bölcsebbnek találtam csak "Ázsiai rémmeséknek" nevezni a fordítás sorozatot "Japán rémmesék" helyett, bár eredetileg ez volt a címe. A történetek javarészt egyedülállóak, nem összefüggőek, hacsak máshogy nincs jelölve (mint pl. az "A Mester és én" sorozat). Ha a történet első szám első személyben íródik, az természetesen nem én vagyok. Angol fordítások alapján dolgozom. Több történet is gondolkozós kategória, növelve a para-faktort (ijesztő ha később esik le mi van :D). Ezekben az esetekben a megoldást is postolom, de ezek csak a "Megoldás" utáni szöveg kiemelése után válnak elérhetővé, így aki szeretne magától rájönni, nem kell azzal szembesülnie, hogy akarata ellenére lenyomom a torkán a lehetséges válaszokat, vagy szimplán a megoldást.]

Még egy találós/gondolozós rémmese, a nagyon egyszerû fajtából.

Újrahasznosítás

Az állomáson voltam, és egy padon ülve vártam a vonatomra. Mellettem egy hölgy foglalt helyet, karjaiban egy csecsemõt szorongatva. Nos, jómagam nagyon odavagyok a gyerekekért, így akaratlanul is odasandítottam a kis csöppségre.

A hölgynek feltûnt hogy a babát nézem, és barátságosan beszélni kezdett hozzám.
- Ez igazából nem is egy kisbaba hanem csak egy táska! - mondta, és felhúzta a baba ruháját, felfedve a hasán a cipzárt.

Most hogy így mondta, észrevettem, hogy mintha a baba szeme üvegbõl lett volna.

- Nahát, milyen élethû!
- Igen, tudom. Rengeteget kell vele dolgozni, hogy ilyen legyen. Sok idõbe is tellik. De engem igazán nem zavar, hiszen szeretem újrahasznosítani a dolgokat - felelte egy mosollyal az arcán.

Ekkor befutott a vonat és a nõ felszállt rá.

Én is ugyan arra a vonatra vártam, de egyszerûen képtelen voltam megmozdulni. Dermedten ültem és csak figyeltem ahogy a vonat eltûnik a messzeségben.

A bejegyzés trackback címe:

https://setsuna.blog.hu/api/trackback/id/tr976097161

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Wintercold 2012.07.14. 07:48:35

Hm - kitalálom. Preparált egy halott babát? Ez a sztori nem is volt annyira meglepő - megoldásra - kissé beteg, de bármi lehet. Újfent csak horrorsztorik rémlenek be. :) Egyébként félretéve a fémmesei kategóriát élethű - csecsemőnek kinéző - babákat gyártanak. Forgatásokon szokták használni őket, ahol a sürgés-forgás miatt nem lehet egy igazival futkározni. A hírekben idén is hallottam, hogy egy teljesen élethű játékbabát néztek igazinak. Bár én még nem láttam ilyesmit, azért csak meg lehetne különböztetni az igazit a készítettől. Már szerintem. :D

夜雪 2012.07.14. 14:55:50

Egyáltalán nem olyan biztos, hogy meg tudod őket elsőre is különböztetni a valódiaktól! Mikor ehhez a sztorihoz kerestem képeket, ebbe az oldalba botlottam: http://www.reborn-baby.com/adopted-babies.html Ez a nőci olyan babákat készít, amikről első látásra nehéz megmondani, valódiak-e vagy sem (direkt). A szomorú lábjegyzetes megjegyzésem, hogy olvastam egy cikket valahol, ami azt taglalja, hogy szülők a halott babáikat készíttetik el vele, meg meddő nők vesznek tőle babákat amiket aztán igazi babakocsiban hurcolnak az utcákon... Elképesztő, mennyire szívszorító dolgok derülnek ki néha a legártatlanabbnak tűnő hobbik mögött. Gondolom nem véletlenül "reborn-baby" az oldal neve sem...
süti beállítások módosítása