Ennyi volt a blogol.hu
2012. július 23. írta: 夜雪

Ennyi volt a blogol.hu

Búcsúzik nand, a blogol.hu apukája: http://blogolhu.blogol.hu/?perm=3929413

Ráb*sztunk, na.

UPDATE: ez tényleg az új blogolhupapa/mama blogja? :)

A bejegyzés trackback címe:

https://setsuna.blog.hu/api/trackback/id/tr436097155

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mystérieux lettres 2012.07.27. 21:23:13

Nekem elég komolytalannak tűnik ez elsőre. Bár írt normális hangnemben is, de ha már komoly emberről van szó, még a próbabejegyzések is lehettek volna normálisak. De csak szerintem... Láttam már itt a blogolon olyat, hogy így írkáltak egymásnak kis fiatalok kommentgyűjtő bejegyzéseknél, és ha megszólta őket valaki, azonnal elkezdtek normális válaszokat írni arról, hogy igenis komoly emberek, helyesírás versenyeket nyernek, de ha akarják miért ne éljék ki magukat. Oké, oké, az in ternetes tér sokszor a kiélésről szól, ki így, ki úgy teszi meg, de jobb szeretem a kmolyságot, és a magyar nyelv helyes használatát. Amúgy érdekes kommentek: varnyu írja: "nézz körl, érezd magad otthon " válasz erre: "varnyu Igyakszünk, de sokat nem igérhetek!" Jól kezdődik. :D "nem vagyunk a főnökötök, csupán igyekszünk megoldani a problémás eseteket." ''Azért lesz itt változás, szándékunk szerint előre megyünk, tovább. Még dolgozunk azon, hogy miként. Üdv," Az a kérdés, hogy kijavítják a most is fennálló hibákat, vagy fejlesztenek is. Ha fejlesztenek, az sem most lesz még szerintem, bár nekem mindegy. Ellie
süti beállítások módosítása