Pffff! (T▽T)
2013. április 04. írta: 夜雪

Pffff! (T▽T)

Szóval a múlthéten kiderült, hogy jó eséllyel glaukómás vagyok. Azóta valami megmagyarázhatatlan okokból kifolyólag homályosabban látok és random fájdalom nyilal (épp most is!) a szemüregem hátsó részébe vagy a fejembe, és lo and behold, TUDOM hogy az egész csak amiatt van, mert rettegek hogy most akkor megvakulok-e és ha igen mikor. A glaukómának nincsenek észlelhető tünetei tünetei, semmilyen fájdalom nem jellemzi, a homályos látás pedig kívülről befelé terjed, és az már a nagyon előrehaladott esetekben lesz nyilvánvaló a betegnek, én pedig a látómezőm közepén ködösültem el azóta. Szóval tudom, tudom és mégegyszer: tudom hogy ezek a "tünetek" voltaképp mind pszichés okokra vezethetőek vissza, egyszerűen csak marhára zavarnak. 11-én megyek majd kivizsgálásra, nem tudom meg merjem-e kérdezni, hogy az ilyen "csak a fejedben létezik" tünetektől hogy lehet megszabadulni, vagy hol nézhetek utána.

Szóval a rokkant szemeim miatt egyelőre szegény TVXQ-s oldalam elárvult egy időre, de MÉG VISSZATÉÉÉREK ~~~ >:D

Igyekszem akkor ezentúl terelni erről a témát.

Szóval megint ide blogolok, indecizív énem ismét csapong, mert végül is miért ne, igaz? Közben folyamatosan írkálok a livejournalomba is (de privátosan, tehát csak magamnak).

Újabban nagyon sokat játszok RPG Makeres játékokkal, és beszereztem magamnak az ace-t, mert nem tudtam ellenállni hogy ne okozzak magamnak intenzív fejfájást azzal, hogy egy új programnyelvet próbálok legalább konyhanyelvre felszurkolni. Természetesen még az alapszavakat sem tudom, így azzal jutalmaztam magam, hogy inkább tanulmányoztam a parallex mapping alapjait อ_อ Nem nagy eresztés, tudom, de legalább megszűnt a fejfájásom (^^a;

Ebből:

Ez:

Majd szeretnék játékokat is írni rendesen, de egyelőre tényleg csak élvezem a fiókjáték gyártást, és angolul, mert a magyarok olyan szépen le se bagózzák az rpg maker vonulatot (=A=; A magyarokat semmi klassz nem érdekli (≧д≦)

Amúgy az a fekete hajú lány kellemesen be van bugolva... (≧▽≦)/~┴┴
Túl hamar végig fut (azaz egyszerűen kihagyja) az eventpage első pár oldalát és az utolsóra ugrik. Feketehajú lány sprite-ot állítottam be neki az utolsó oldalra (amúgy eredetileg szőke ő is), mert gyanítottam mi van a háttérben, és sajnos tényleg. Tehát ez volt a fejfájás rész, még rombolok rajta egy kicsit hogy rendesen szuperáljon. Ja, és nevek nincsenek, mert akkor még nem terveztem hogy megmutatoma blogban >_O"

A chip nem az enyém, meg semmi se, én ahhoz túl lusta vagyok hogy tesztgémhez már rajzoljak A GÉPEN... pf!

< rant >Illetve ha már rpg maker játékok, azt hiszem megvan a kedvencem, a Crooked Man. Nem tudom mindenkinek van-e egy játék, ami valahogy nagyon az övé...?

Ja, és szerintem a Paranoiac sem annyora rossz, mint amennyire mondják (a Mad Father vagy a Witch's House sztorijánál biztos hogy intelligensebb)! Tessék már megtanulni mit jelent a TÖRTÉNET és mit az EVENTING. Uri (Crooked Man, Paranoiac, Insanity) wolf editor skilljei tényleg nagyon gyengék, Sen (Misao, Mad Father) ezzel ellentétben elképesztő (bár ő rpg maker vx-et használt), míg Urinál mindig csak kulcsokat keres az ember, de a sztorija messze kiemelkedő. És igen, szerintem a mindenki kedvence Ibnél is sokkal művészibb a történet, pedig imádom az Ibet, de a Crooked Man sokkal magasztosabb és kiforrottabb történetileg. Bár szegény Ibről is mesélhetnék mennyire meghurcolták, mennyire mindenki csak az Ib/Garry vonulatra figyel csak mintha az egész sztori valami lagymatag szerelmi történet lenne, így ezeknek az embereknek művészetről talán nem is érdemes beszélni, nem érdekli őket úgysem, pedig az Ib-ben is bőven ott van a művészi indíttatás, keresni se kéne...< /rant> .

Illetve nemrég rájöttem, ideje ráfeküdni a kéz témára rajzolásügyileg, az ok nyilvánvaló. Nos...

Ez már az első rossz ómen (haha!) volt, az egyik kezével nem tudtam elbánni, már az elképzelésnél megrekedtem, jelezve számomra, hogy a kezek pozícióját el se tudom képzelni, mikor melyik előnyös. Nyilkván nem csak a kezekkel van gond, de jelenleg ez zavar a legjobban. (≧д≦)

Ja, és ekkor döbbentem rá arra is, hogy sosem tanultam meg rendesen szemet rajzolni. (;^ω^) Előbb a kezeket akarom egy kicsit elsajátítani.

És itt megkezdődött a kezesbuli. :X

Azt a kisujjat (jobbfelső) azért csekkoljátok? (≧▽≦)

És itt még nagyobban, illetve balra az az ököl egyszerűen semmire sem hasonlít (─‿‿─)

Közben Narutot néztem ÉS olvastam, ez is maradandó nyomott hagyott a papíron.

... to make sure she was DEAD... >=D

Mindig is hálás voltam az égnek hogy nem érdekelnek a párosok a Narutóban (komolyan a SasuNaru áll a legközelebb a canonhoz, pfff! \(^-^)/)

Ez pedig az örök kedvenc, már kívülről fújom ^^ Vincent ~

Vincent kétszer, és fej nélküli Szöcskös, mert az a jó Szöcskös. Amúgy maradjon köztünk, de amennyire gyűlöltem még évekkel ezelőtt, annyira szeretem most. Mellesleg (noir poén 3 másodpercen belül) neki is rozoga a szeme. No!

O wanna rocks ~ Mune ni Rocks ~~ (a legelső opening tényleg ilyen engnese-t használ ^^" a két kéz onnan van, Sasuke és Naruto tol egy brofistet)

Neji és Lee keze, illetve Narutoé legfelül.

Ezt nem tudom miért töltöttem fel, de ha már itt van (ーー;)

És Shino. A három baloldalit már fejből rajzoltam, bár látható nagyon mérsékelt sikerrel, de azért már valami a papírra is kerül nem úgy mint az első képen... ^^""""

Ez a két cucc tegnap esti, így egyik sincs készen. A jobb oldalon ármánykodó óriási maszat árnyék, és nem tartozik a termékhez.
A jobb oldali lánynak összekulcsolt kezet akartam lefekvés előtt, így az addig kiradírozva marad, myg a bal oldali szörnypofa direkt nem kapott kart, és eskü ezzel most nem sültem be, így terveztem el (bár ki tudja, lehet hogy a tudatalattim így mutatja ki a kezek irányába újonnan szerzett érdeklődésem iránti frusztrációját). Arra gondoltam milyen ijesztő lenne, ha a karja nélkül vánszorogna a földön... és íme. Egyiknek sincs még neve, a próbajátékba készülnek.

Ez meg a lábuk, bár a képet azért akartam magamnak, hogy lássam, gépen is jól látszik-e (amúgy a ruha miatt nem) hogy a bal oldali lánynak nagyon széles csípőt és piszkalábat terveztem a szörnyéhez képest. Továbbra is a testtípusokkal vacakolok, egyelőre még csak a láb-csípő és felsőtest terén, de a képen csak a csípőt gyakorolgattam. Jobb oldali lány még ki sincs rendesen skiccelve, baaah... Amúgy nem hosszú zokni van rajta, hanem rövid streccs nadrág, de a webcam ismét máshogy döntött ami a felbontást illeti. | ̄|○

A végére tartogattam a legjobbat, ahogy azt illik.
Ezzel a még félig se kész izével meg én sem tudom mit akartam, skypolás közben egyszer csak ez volt a photoshop üres lapja helyén. Remélem nem nyuszikról dumáltam szegény Esztinek közben oda se figyelve... Nyomorult fehér húsvét mindenkinek az idegein ezerrel. Apropó, ha valaha is megnyitom még (önszántamból) ezt a szörnyeteget, emlékezzek rá, hogy nyúl pofát rajzoltam neki, de nem nyuszifület (bár hogy milyen fül ez, kettőt és könnyebbet). (’-’*)

A bejegyzés trackback címe:

https://setsuna.blog.hu/api/trackback/id/tr76097151

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ino 2013.05.14. 16:59:16

végre valaki aki szintén ismeri ezeket a játékokat~
süti beállítások módosítása