random mello #12304
2012. július 14. írta: 夜雪

random mello #12304

Többször is rajzolgattam azóta, de igazából egyiket sem tartom érdekesnek eléggé ahhoz, hogy megosszam :D De azért álljon itt egy félkész Mello (webcammal lekapva mert úgy igényes igazán ugye...), amit akkor firkálgattam össze, mikor realizáltam, hogy az internetnek, mint annak, befellegzett (tegnap). :D A füzetem tele van ezekkel a hülye random Mellokkal :D

Nincs keze, mert még mindig nem tudok társadalmilag elfogadható kezet rajziolni ilyen kicsiben XD Majd lesz, de azt valószínűleg nem fogom mutogatni :D Majd lehet hogy csak a magam kedvéért tényleg bescannelek pár skiccet, kicsit komolyabbakat mint ez a kis egyszerű izé, de nem visz rá a lélek... már vagy egy éve :D Amúgy (illik belemenni egy ilyen egyszerű firkantás sztorijába?) azért a meglepett fej, mert azt próbáltam elképzelni, hogy érezhette magát mikor Near először (és örökre) átvette tőle az első helyet, a másodikra taszítva őt a Wammy's House-ban. Azért a (félig levágott, igénytelen) 2-es a feje mellett (nem fölött, mert szerintem 1. amennyire zavarta és beteggé tette őt mégis ez motiválta, 2. szerintem ő az "igazi" első, bár imádom Neart).

A bejegyzés trackback címe:

https://setsuna.blog.hu/api/trackback/id/tr746097159

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása